Subscribe Us

Advertisement

Ραβασάκι στο μπαλκόνι



"Καλά, έγινε μεγάλο σόου λέμε στο σπίτι, μας άκουγες από δίπλα; ...

μέσα σε δυο ώρες κατάφερε η καλή σου η μάνα να μου φάει δυο χρόνια απ τη ζωή μου.

Όλα σήμερα θυμήθηκε να μου τα πει, το πόσο άχρηστη είμαι, το πόσο ανεπαρκής μάνα είμαι, το πόσο γύφτισσα είμαι, πόσο βρωμιάρα, ανίκανη κλπ κλπ...

κι όλα αυτά ξεκίνησαν από το δύστυχο το γατί. Τα ίδια και τα ίδια ξανά μανά- δεν το θέλει μέσα στο σπίτι της και να το διώξω.

Πού να ήξερε και για εσένα. Σκατά ολέ. Αυτά τα όμορφα.

Όπως καταλαβαίνεις δεν είμαι εδώ για κανέναν, κατέβασα ρολά για σήμερα. Ξέρω είχαμε πει να μιλήσουμε στο τηλέφωνο, αλλά δεν μπορώ...πάω να πιω τα χάπια μου να στανιάρω, μπας και σταματήσουν να κυλάνε τα ποτάμια από τα άχρηστα μάτια μου.

Τουλάχιστο δεν της έδωσα τη χαρά να με δει να κλαίω, την αντιμετώπισα αγέροχα και ήρεμα και της είπα πως αν δε θέλει το γατί μου θα το πάρω και θα φύγω, μαζί με το παιδί μου κι όλα μου τα πράγματα.

Γέλασε και απάντησε πως ούτε γι αυτό δεν είμαι άξια, αλλιώς θα το χα κάνει από καιρό, από τότε που μας παράτησε ο αδερφός σου  κι έφυγε με την τρελοπουλάδα τη γυναίκα σου. Να μην τη φοβερίζω, λέει.

Όπως βλέπεις τα χω καταφέρει να ζω μέσα στα σκατά, κι ακόμα δεν έχω εφεύρει το καζανάκι που θα τα διώξει...Πού θα μου πάει όμως, θα το εφεύρω, στην ανάγκη θα τα παρατήσω όλα και θα πάω στο ερείπιο στο χωριό, να ξαναβρώ τον εαυτό μου μέσα στο παλιό σπίτι της γιαγιάς, μέσα στη μούχλα και τα αγαπημένα του σάπια σανίδια.

Θυμάσαι τα παιχνίδια που κάναμε στο κατώγι; και τον μικρό ασπρόκωλα που παγιδεύτηκε και πέταγε τρεις μέρες γύρω γύρω στα κωφίνια; Έτσι φυλακισμένη σαν αυτόν νοιώθω κι εγώ.  

Καλύτερα να με κράζουνε εκεί, καλύτερα και στο διάολο ακόμα, παρά εδώ. Θα σε σκέφτομαι σήμερα. Σε αγαπώ, το ξέρεις.

Μη μου απαντήσεις, θα βγω στο μπαλκόνι το βράδυ - τη γνωστή ώρα. Θα καπνίσουμε το τσιγάρο μας ο ένας δίπλα στον άλλο. Και θα ναι σαν να είμαστε μαζί. Είμαστε μαζί. Μακάρι να ήμασταν μαζί. Θα είμαστε άραγε ποτέ μαζί;

Να με σκέφτεσαι κι εσύ αγάπη μου, είμαι τόσο μα τόσο μόνη σήμερα..."

Οι ιστορίες της Τ.Η., "Ραβασάκι στο μπαλκόνι", απόσπασμα

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια